sobota, 9 lipca 2016

Okiem grającej dziewczyny: Minecraft

W Minecrafta zaczęłam grać zanim to jeszcze stało się modne. Dopiero po jakimś czasie zaczęły pojawiać się w serwisie YouTube pierwsze poradniki i let's playe dotyczące tej gry. Dokładniej 3 lata temu pisałam post na ten temat, ale usunęłam go całkowicie więc muszę sięgnąć do mojej pamięci i rozpisać się od nowa.

Minecraft towarzyszył w moim życiu około 1,5 roku - max do 2 lat. Zaczęliśmy jako typowe newbie i żółtodzioby, z czasem postanowiliśmy założyć własny serwer, który nawet dobrze prosperował. Codziennie odwiedzany był przez wielu graczy łaknących kwadratowego świata, który w tamtym czasie nas otaczał. Przyznam szczerze, że gra była mega wciagająca, ale ciężko było usiedzieć przy niej więcej niż 3 godziny non stop - konsekwencje były niestety nieprzyjemne, przynajmniej u mnie objawiało się to zawrotami głowy, po prostu czułam się jak po wódce zmieszanej z czymś.. co w końcowym stadium dawało mieszankę wybuchową nie do wytrzymania.
Może teraz przedstawię kilka ''fotografii'', żeby zaprezentować jak to wszystko wyglądało z naszych, jeszcze wtedy dziecięcych oczu:



McCraft stworzony został na potrzeby serialu ,,Craftowe Sprawy''. Jako dzieci byliśmy naprawdę kreatywni, aż ciężko mi w to uwierzyć. Poza tym stworzyliśmy jedno wielkie miasto, niestety nie mam screenów z tamtego okresu.
Stworzyliśmy wielką tablicę pamiątkową, cmentarz dla osób zbanowanych, statek piracki, więzienie, żeby jakoś ukarać niegrzecznych kolegów z serwera, tor przeszkód - na końcu którego czekał skarb.
Gra Minecraft umożliwiała rozwinięcie kreatywności, tam można było stworzyć dosłownie wszystko, rozwijać wyobraźnię, bawić się w architekta. Gra pełna możliwości, dlatego ocena grywalności według mnie to mocne 10/10. Powstało także sporo modów, zmiana wyglądu tekstur, która polepsza wygląd i dzięki temu nie chce się womitować tak jak kiedyś. To też na wielki +. Jednak to, że ta biedna, niewinna gierka stała się przedmiotem sępów pragnących sławy; przez to, że tak wiele osób promowało ją nagrywając miliony filmów, które później udostępniane były na youtube - Minecraft stracił swój urok. Było go ZA DUŻO. A co za dużo to niezdrowo! :)

1 komentarze:

  1. Witaj Nervena lubisz Tureckie seriale takie jak Wspaniałe Stulecie? Jak tak to polecam ci serwer harem.mygs.co *wymagane Skype*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Nervena Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena